امروز، اما هفت سال از واگذاری موزه هنر‌های معاصر اهواز سپری می‌شود و حالا که این مکان فرهنگی و هنری به وضوح در شرایط نامناسبی به سر می‌برد، دوباره مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از اتمام پروژه آبرسانی به موزه میراث روستایی خبر داد و گفت: ۷ میلیون گردشگر از مناطق گردشکری، تاریخی و طبیعی گیلان بازدید کردند.
رئیس موزه پول از رصد، بررسی و هوادهی آثار موزه‌ای خبر داد و گفت: به منظور پیشگیری و مراقبت از آثار؛ پایش محیطی منسوجات و بافته های موزه‌های پول، هنر جهان و هنر اسلامی را آغاز کردیم.
رشت- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از مرمت و بازسازی خانه‌های موزه میراث روستایی استان خبر داد و گفت: این پروژه با اختصاص ۲.۵ میلیارد ریال اعتبار اجرا می‌شود.
معاون صنایع دستی کشور در بازدید از نمایشگاه دست‌آفریده‌های عاشورایی از راه‌اندازی موزه آئینی صنایع دستی ویژه محرم خبر داد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس از پیگیری رفع مشکلات موزه این شهر از طریق وزیر میراث فرهنگی خبر داد.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی از فعال کردن «شهر موزه خاویار در بندر کیاشهر» و در ادامه بورس خاویار خبر داد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس از پیگیری برای تبدیل مدرسه مهرگان آبادان به موزه تعلیم و تربیت خوزستان با همکاری وزارت آموزش و پرورش و وزارت میراث فرهنگی خبر داد.
رودبار- مدیرکل میراث‌ فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از احیا و احداث موزه زلزله ایران در رودبار خبر داد و گفت: مقدمات این کار فراهم شده تنها مشکل مکان وجود دارد.
مدیر توسعه گروه موزه‌های دفینه همزمان با هفته صنایع دستی از راه اندازی اولین موزه بافته‌های تاریخی کویر ایران با محوریت بافته‌ها و منسوجات یزد خبر داد .
رئیس موزه خوشنویسی سازمان زیباسازی شهر تهران از فعالیت این مجموعه در تمام ایام هفته خبر داد.
رشت - مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی گیلان از نمایش جام «تول تالش» در موزه باستان‌شناسی رشت خبر داد و گفت: این جام در سال ۱۳۸۲ در شهرستان تالش کشف شده است.
رشت- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از برگزاری ۲۰۰ برنامه در هفته موزه و میراث فرهنگی در گیلان خبر داد و گفت: ۵۳ بنای تاریخی استان به موزه تبدیل می‌شوند.
کتابخانه و موزه ملی ملک (موقوفه آستان قدس رضوی) برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز، تعدادی محدود از متقاضیان دانش‌آموخته دانشگاهی را برای گذراندن دوره خدمت مقدس سربازی به صورت امریه می‌پذیرد.
رشت - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از راه اندازی بخش ویژه نمایش سلاح‌های دوره باستان در موزه رشت به مناسبت روز ارتش خبر داد.
رشت - مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از اهدای ۱۰۳ قلم شیء تاریخی به موزه تاریخ چای لاهیجان خبر داد و گفت: این اشیاء توسط خانواده فرهنگ دوست«سکالشفر مصطفوی» به موزه اهدا شد.
موزه آثار باستانی مصر از نمایش آثار منحصر به فرد در این موزه خبر داد که قطعاتی از مجسمه‌های الهه‌ی ایزوس، هاتور، ملکه حتشپسوت هستند.
مدیر موزه آبگینه و سفالینه‌ها از برگزاری نمایشگاه آثار اهدا شده به موزه همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.
سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با حضور در موزه تمبر از ورود قریب‌الوقوع این موزه به بازار ان اف تی خبر داد.
رئیس موزه رضاعباسی از برگزاری نمایشگاه نقاشی خط با عنوان خطاشی از تاریخ ۳ تا ۴ آذرماه سال جاری خبر داد.
معاون میراث‌فرهنگی استان تهران از تعطیلی موزه «رضاعباسی» در روز شنبه ۲۸ آبان‌ماه خبر داد.
مدیر موزه آبگینه و سفالینه‌ها از برگزاری ویژه برنامه هفته ملی کودک با عنوان مهر کودکانه خبر داد.
مدیر موزه آبگینه و سفالینه از تشکیل کارگروه معماری و مرمت بعد از برگزاری نخستین رویداد ملی «تعاملات سنت و مدرنیته در معماری» خبر داد.
مدیر کل دفتر موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی از راه‌اندازی بخش بی‌مهرگان مخازن علمی موزه ملی تاریخ با حدود 20 هزار نمونه خبر داد.
مدیر پایگاه میراث‌جهانی شوش از انتقال اشیای گور پیش از تاریخ چگاسفلی (خاتون) به موزه شوش خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ